تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

همه چیزم یعنی تو!


بهترین روز دیدن تو


بهترین حرف گفتن از تو


زندگی هستی و بودن


یعنی خواستن،خواستن تو


بهترین خاطره از تو


یادگار عمر من تو


دورترین راه واسه من


کمترین فاصله از تو


گرفته شده از:asemane261.parsiblog.com

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

بهترین روز روز تولدت.

بهترین حرف صدای گریه تو

خواستن یعنی جون من فدای تو

بهترین خاطره اولین خنده تو.

یادگار جوونیم یعنی تو.

دور ترین راه واسه چشم بسته تو.

این برای یک مادر بود.

الانم مامانت داره داد میزنه:

ای بچه برو سر درست زلیل مرده. (داره خودشو می سوزونه که شاید من چیزی بشم.))

این جور هم برای مادر گفتن خیلی قشنگه... مرسی...

رضا-مونت چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

موفق باشی

ممنونم آقا رضای گل...
امیدوارم شما هم که مثل داداش بزرگه ما هستید موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد