تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

لعنت بر بغض ...

خنده هایمان کم و کمتر شده ،

قهقهه که دیگر خاطرم نیست آخرین بارش را !



گریستن انگیزه میخواهد ولی 

لعنت بر بغض 

که همواره در صحنه حاضر است .

دل خسته ...

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر خنده معنایی ندارد

فـقـط می خندی تا دیگران ، غم آشیانه کرده در چشمانت را نـبـیـنـنـد !

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر حتی اشکهای شبانه هـم آرامت نمی کنند 

فـقـط گریه می کنی چون به گریه کردن عادت کرده ای !

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر هیچ چیز آرامت نمی کند به جز دل بریدن و رفتن ...


همه چیزم یعنی تو!


بهترین روز دیدن تو


بهترین حرف گفتن از تو


زندگی هستی و بودن


یعنی خواستن،خواستن تو


بهترین خاطره از تو


یادگار عمر من تو


دورترین راه واسه من


کمترین فاصله از تو


گرفته شده از:asemane261.parsiblog.com

* خدا و ما... *

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد



خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده!

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو

نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…


گرفته شده از:www.radsms.com

برو اما...!

برو اما ...!

 فراموشم نکن

برو ، برو که این عشق ما من نمی سازد.....

خاطراتت را ، چه تلخ ، چه شیرین ، همه را با خود ببر....

برو ولی بدان که من دیوانه وار تو را دوست می داشتم ، بدان که یک دریا

  برایت اشک ریختم ، زندگی ام ، عشقم را فدای آن قلب نامهربانت کردم....

 برو ، اما بدان که قلبم را شکستی ، عشق را در قلبم کشتی و زندگی

 را برایم پوچ و بی معنا کردی.....

 برو به همان سرزمین خوشبختی ها تا من نیز در این سرزمینی

  که یک با وفا نیز در آن نیست تنها بمانم....

 همه امیدم به تو بود ، زندگی را با تو زیبا میدیدم ، اگر دو سه خطی می نوشتم

  برای تو  و به عشق تو بود حالا دیگر نه امیدی در دل دارم ، نه زندگی را زیبا می بینم و نه دیگر شوقی برای نوشتن دارم....

 همه را سوزاندی ، هر چه از عشق تو نوشته بودم را سوزاندی و تنها خاکستر

  آن و چند تکه کاغذ نیمه سوخته که از جدایی بر روی آن نوشته بودم

 در قلبم مانده است....

 اگر زیر باران قدم زدی به یاد من نیز باش ..... بدان که من همیشه و همیشه

  یک تنها می مانم و با هیچکس هیچ عهد و پیمانی را نخواهم بست!

 عاشق شدن دیگر از ما گذشت ، نه من حوصله خواندن این قصه تلخ

  را دارم و نه دلم شوقی برای عاشق شدن دارد!

 عاشقی از ما گذشت عزیزم..... تنها آرزوی خوشبختی تو را از خدای خویش دارم

 و شاید بعد از زمان جداییمان بتوانم با این آرزو همچنان عشقم را به تو ثابت کنم...

 نمی توانم فراموشت کنم ای تو که مرا سوزاندی ، قلب عاشق و در به درم را

 شکستی و مرا با کوله باری از غم و غصه رها کردی!


 برو اما فراموشم نکن با اینکه می دانم روزی فراموش می شوم.....

 می دانم یار مهربانم پای تو می مانم!

چقدر عجیب عاشق شدی!

می گذرند و می گویند : 

"
چقدر 
عجیب عاشق شدی

و 
من بی توجه به گفته ها ٬ منتظرم تا تو بیایی٬ 

با طنین فراموشی نبودن ها . 

  

ولی کم کم تیک تاک ثانیه های انتظار به من فهماند٬ 


چقدر دیر است!!!!!! 

و دیدم که تو هرگز نمی آیی 


نمی خواهم باور کنم که حالا ٬میان اصوات خاموش اشک 

همه می گذرند و می گویند : 

" چقدر ساده فراموش شدی "


گرفته شده از:asheghane2.blogsky.com

موزیک های بی کلام

بچه ها من خودم چون با موزیک های بی کلام خیلی حال میکنم و برای میکس کردن و ساختن اتورانها زیاد ازشون استفاده میکنم گفتم چندتا هم واسه دانلود واسه شما بزارم..امیدوارم خوشتون بیاد..

اگه نظر هم بدید که خوشحالمون  کردید..:دی


موزیک 1


موزیک 2


موزیک 3


موزیک 4


موزیک 5


موزیک 6 


موزیک 7


موزیک 8


موزیک 9


موزیک 10


اگه استقبال شد بازم میزارم براتون ...از هر کدوم که خوشتون اومد بگید تا از همون سبک بزارم واستون... 


آموزش نصب Windows

شاید بعضی از دوستان نصب ویندوز رو بلد نباشن و برای نصبش باید از کسی کمک بگیرند..از الان میتونید با مطالعه این آموزش براحتی خودتان در هر سطحی که هستید ویندوز نصب کنید.. هم برای خودتان و هم برای دیگران!


Windows

آموزش 6 Mechanical

آموزش آسان نرم افزار نقشه کشی صنعتی:


6 Mechanical

آموزش آسان و راحت Excel

آموزش استفاده از Excel که از مجموعه برنامه های Microsoft office به صورت تصویری و به شیوه بسیار راحت:


Excel