تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

تا اطلاع ثانوی قوطی کنسرو من خالیست

زندگی قوطی کنسروی هم عالمی دارد !

بله دیگه!!!


برای آبجی کوچولوم یه لپ لپ خریده بودم ... وقتی بهش دادم گفت : دمت گرم ! ای ول داری ! گفتم: بلـــه؟!! گفت هیچی بااا... منظورم اینه که کارت خیلی درسته ! گفتم:خواهر جون این نوع حرف زدن رو از کجا یاد گرفتی آخه؟! گفت : گیر نده دیگه! تو فیلما وسی دی های کارتونم همه همینجوری حرف میزنن ! گفتم راست میگی؟ گفت : کاسه تو بیار ماست بگیر!

 ــ توی تاکسی داشتیم میرفتیم چهار راه ازاد شهر ترافیک بود راننده هی بوق میزد ! آبجیم گفت : مررررض .... ! بوق نزن عوضی اعصابمو خورد کردی ! راننده از تو آینه یه نگاهی کرد گفت : چی ؟ آبجیم گفت : نخود چی، دسته قیچی،در ضمن چین نه روسیه... ؟!بنده خدا رانندهه سرش رو انداخت پایین ...

 ــ میخواستیم بریم مهمونی... آبجیم گفت : دادشی این شلوارت چقده ضایعس ! گفتم : ضایع ؟ گفت : آره تریپت تخمی شده ! کلاس نداره ! گفتم یه بار دیگه اینجوری حرف بزنی، میزنم تو دهنت ها!! گفت: بیشین بینیم باااا حال نداریم !! 

ــ رفتیم بیرون پیتزا بخوریم ... یارو پیتزا اورد گفت: بفرمایید ... آبجیم گفت : قربونت ! دستت طلا !! یارو گفت :به به! چه خانم کوچولوی باادبی،ماشالا..حالا یه بوس به عمو میدی؟

آبجیم برگشته میگه: چایی نخورده ، موز رو زود پوست کندی!!جنبه داشته باش مرد گنده! طرف یه کم زرد و قرمز شد ، لب و لوچش رو جم و جور کرد و آروم رفت .ولی تا وقتی ما از در بریم بیرون ؛ متعجبانه فقط آبجیم رو میپایید..

بعدش رفتیم شهربازی توی قسمت نمایش یه اقایی اومد پشت میکروفن و شروع کرد به خوندن !  آبجیم جیغ کشید : ای والله ... ناز نفست،بلبلم توی قفست ! گفتم :جــــاااااان؟ گفت : حالاااااااااا!

 ــ تازه حالا آبجی من خوبه . این بچه همسایمون ........ ـ

نظرات 9 + ارسال نظر
مملی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

looooooooooooooooooooooooolllll ...

خاطره شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

عجب آبجی جیگری داری ..

آره خدا هم تو خلقتش مونده ..

mosafer شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

jaleb bood. Abji manam kami az abji shoma nadre..

پس به قول آبجیم ؛دمش قیژ

مونا خوشگله شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

وای خدا چه باحال بود..میسی

ممنون مونا خانم..

lili kocholo شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

احسان جان الان که اومدم خوشحالم با اون قضیه کم کم کنار اومدی و دوباره داری میشی احسان خودمون ..جیگرتووو

به قول معرف: خاطرات٫ این یادبودهای اشکبار دلم را می ساید
خنده های تلخ٫ گریه های شاد
ممنون مریم جان.. از لطفت ممنون

pangool شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

salam pas baiad begam khoda komaket kone ta betoni tahamolesh koni ..

almase sorkh دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

damesh garm...:d

نسترن پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

احسان جان آجیتون فدایی داره
الان این لحن صحبت کردن دیگه بزرگ و کوچیک نداره
زیاد سخت نگیر

amin_3 جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

ایول احسان جون
دم خواهر مجازیت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد